Keskmiselt kulub paigaldusele kaks tundi, lisaks tund liimi kuivamiseks, kokku keskmiselt 3 tundi.
Jaa võite, ent pidage silmas järgmist: vältige äkkpidurdust, parkige ainult tasasel pinnal, ärge sõitke survepesulasse. Kõik see puudutab esimest ööpäeva peale autole uue klaasi paigaldamist. Järgmisel päeval kasutage autot nii nagu alati.
Sõitke kohale, vormistame kõik vajalikud dokumendid, võtame ühendust teie kindlustusfirmaga ja vahetame klaasi uue vastu välja.
ogu töö on korraldatud graafiku alusel – autoklaasi vahetus, toonimine ja muud. Piisab meiega ühenduse võtmisest ja me pakume teile vahetuseks sobiva aja. Seda võib teha, näiteks, telefoni teel. Kivitäkke või esiklaasi prao puhul ei ole vaja eelnevalt registreeruda. Tööd tehakse kohapeal ilma järjekorrata, enne tulekut tuleks lihtsalt helistada, veendumaks meistri kohalolekus.
Töötame paljude ladudega ning pakume erinevate tootjate klaase nii A kui B kategooriast. Kõik sõltub teie soovist, valiku teete teie ise. Igal juhul paigaldame üksnes ajaproovile vastupidanud tootjate klaase, mistõttu anname paigaldusele tähtajatu garantii. Klaasikeskus kontrollib kõikide paigaldatavate klaaside kvaliteeti.
Tagamaks kvaliteeti, peab liimitava klaasi alune kere olema roostest puhastatud ja töödeldud. Kui roostet on vähe, eemaldatakse see klaasi paigaldamisel ilma teiepoolsete lisakuludeta. Pinda töödeldakse seejärel spetsiaalse alusvärviga, mis pidurdab rooste edasist levikut.
Kui rooste on tunginud sügavale, on vaja teha spetsialiseeritud töökojas keretöid. Kahjuks meie neid töid ei tee, oleme spetsialiseerunud klaasile.
Mida varem täke parandada, seda parem on tulemus.
Klaasi läbipaistvuse visuaalne taastamine vigastuse kohal võib olla 60 kuni 90%, ei ole võimalik vigastust täiesti “peita”. Meie ülesanne on muuta vigastus silmale võimalikult märkamatuks. Paranduse peamine eesmärk on klaasi struktuuri taastamine. See saavutatakse 100%, seetõttu antaksegi parandusele tähtajatu garantii.
Kõige olulisem on vahetada kojamehi, mis aitab vältida klaasi läikepinna kulumist. Ärge pange kojamehi n-ö kuivalt tööle ning ärge kallake klaasipuhastusvedelikuks puhast, ilma pesuvahendita vett, see kulutab. Talvel, mootori käivitamisel, pange koheselt tööle klaasipuhur, laske klaasil koos mootoriga soojeneda vältimaks järske temperatuurikõikumisi. Sama tuleks jälgida ka suvel, ärge lülitage konditsioneeri sisse ilma, et klaas oleks eelnevalt üles soojendatud. Soovitatav on töödelda klaasi keraamilise nanoläikega, mis pikendab klaasi läiget uurete täitumise tõttu.
Klaasikeskus Tallinn:
Lennujaama 5, Tallinn
E - R: 9.00 - 18.00
6 33 33 34
555 33 023
Klaasikeskus Narva:
Suur-Aguli 2, Narva
E - R: 9.00 - 18.00
35 25 098
55 52 11 77